Have an account?

15 March 2008

BAYARAN ELAUN KEPADA WAKIL PERKASA KE PERTANDINGAN DEBAT PIALA NC ‘08

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Bersempena pertandingan Debat Piala NC ’08 anjuran Kelab Orator UMP, PERKASA mengalu-alukan penyertaan anda semua untuk mewakili persatuan kita dalam pertandingan tersebut.

Sebagai menghargai sumbangan ahli – ahli yang berminat untuk menyertai pertandingan ini, PERKASA amat berbesar hati untuk membayar elaun sebanyak RM 20.00 sepasukan (kategori Bahasa Melayu) dan RM 30.00 (kategori bahasa Inggeris) dan sekiranya pasukan anda layak ke peringkat seterusnya, bayaran elaun adalah seperti berikut:

Separuh akhir : RM 30 (BM) dan RM 40 (BI)

Akhir : RM 40 (BM) dan RM 50 (BI)

Untuk makluman saudara saudari sekalian, pihak PERKASA akan menanggung yuran penyertaan sebanyak RM 10.00 sepasukan. Setiap pasukan terdiri daripada empat (4) ahli. Sijil penghargaan akan turut disediakan.

Justeru, bentuk pasukan anda sekarang. Anda hanya perlu memokan kepada Aizuddin bin Sobri dengan menyatakan nama-nama ahli pasukan, no. matrik, no I.C dan no telefon ketua pasukan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Pengerusi PERKASA di talian 017 9398489. Dua pasukan terawal yang menghantar penyertaan untuk kedua – dua kategori akan diberi keutamaan untuk mewakili PERKASA.

Segala kerjasama amatlah kami hargai. Sekian, terima kasih.

0 comments: