Have an account?

15 September 2008

PROGRAM MEMASAK BUBUR LAMBUK PERDANA

Assalamuailaikum & salam sejahtera


Sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, PERKASA bersama-sama Sekretariat Rakan Muda (SRM) UMP akan menganjurkan Program Memasak Bubur Lambuk Perdana. Jadi, kepada rakan-rakan PERKASA sekalian, kami berbesar hati menjemput anda bagi memeriahkan lagi acara ini. Berikut adalah butiran lanjut mengenai Program Memasak Bubur Lambuk Perdana :

Tarikh : 20 September 2008 (Sabtu)


Masa : 10.00 a.m


Tempat : Masjid UMP


Anda rasa, bagaimanakah agaknya apabila majlis tertinggi PERKASA turun padang, menyingsing lengan dalam membantu dan menyediakan persiapan memasak? Anda ingin melihat abg aizuddin, abg khomaedi, abg faruq dan kak Izni memperlihatkan kemahiran mereka?? Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan ini, marilah beramai-ramai memeriahkan Program Memasak Bubur Lambuk Perdana pada 20haribulan ini di perkarangan masjid UMP.


Akhir kata, kami dari barisan kepimpinan PERKASA mengharapkan agar hubungan kita sesama ahli PERKASA tidak mengira program Degree mahupun Diploma dapat dieratkan lagi melalui program ini. Dengan ini saya mengundurkan diri dengan ucapan selamat menjalani ibadah puasa kepada semua. =)


Sekian, terima kasih.



p/s : sila update dengan memo dan blog untuk mengetahui
maklumat terkini




0 comments: