Have an account?

05 February 2010

PENGERUSI

Pertama sekali, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas kerjasama dan sokongan yang diberikan daripada ahli PERKASA (anda) kerana memberi kepercayaan kepada saya bagi memegang tampuk kepimpinan PERKASA bagi sesi 2009/2010. Disini juga saya ingin mengambil kesempatan untuk meminta kerjasama daripada semua warga PERKASA untuk memberi maklum balas serta pandangan kepada kami demi kebaikan kita semua. Selain daripada itu, saya juga ingin memohon jasa baik semua ahli untuk memberi kerjasama yang optimum kepada kami semua bagi menjayakan setiap pogram yang bakal dilaksanakan. Besides that, to all international student, I would like to convey my utmost appreciation for believing in me and my fellow council. We as the High Council of Civil Engineering & Earth Resources will try our best to fulfill the needs and the welfare of the Civil Engineering students. That including the international student and the Malaysia student.
Thank you, salam..

TIMBALAN PENGERUSI

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,
Salam persaudaraan dan ukhuwwah buat seluruh warga UMP umumnya dan pelajar-pelajar yang bernaung dibawah PERKASA khususnya kerana sudi meluangkan masa membuka blog ini.
Terlebih2 dahulu ingin saya ucapkan jutaan terima kasih kepada semua ahli kelab persatuan mahasiswa kejuruteraan awam dan sumber alam (PERKASA) ini kerana telah memberi kepercayaan kepada saya dan semua ahli majlis tertinggi untuk memimpin anda dan menggerakkan kelab ini ke peringkat tertinggi bagi sesi 2009/2010.
Not fair also if I can’t say thanks to all foreigner student PERKASA because we all one family and community in UMP. If all of you have any idea or problem want to share n need help from me n others MT, we ready to hear n give attention.
Apa yang penting sekali saya mahukan suara dan pandangan anda serta berikan sokongan sepenuhnya kepada kami dengan menyertai segala program yang akan kami anjurkan pada tahun ini.
Terakhirnya agar program-program yang akan dijalankan memberi impak kepada semua dan menjaga hubungan kekeluargaan yang baik antara seluruh warga PERKASA.
Sekian terima kasih.
“Bebaslah berfikir, bukan berfikiran bebas” selagi tidak emosional dan cekal berniat untuk mencari kebenaran.

NAIB PENGERUSI

Assalamualaikum W.B.T dan selamat sejahtera.

Saya merupakan Naib Pengerusi PERKASA 09/10 ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua Ahli PERKASA kerana telah mengundi saya. Tanpa anda saya tidak akan berada di sini.Keadaan ini telah menunjukkan bahawa anda telah memberi kepercayaan anda kepada saya untuk memimpin PERKASA supaya menjadi persatuan yang cemerlang di dalam Universiti Malaysia Pahang ( UMP ) . Saya akan cuba sedaya upaya saya untuk memimpin PERKASA dan membantu kebajikan Ahli PERKASA. Selain daripada itu,saya akan cuba melakukan program-program yang mempunyai pelbagai input untuk anda semua.

Saya merupakan baru dalam dunia kepimpinan ini,mengharapkan suara-suara positif dan teguran-teguran yang dapat membentuk diri saya seterusnya dapat membimbing PERKASA dengan baik.

SETIAUSAHA

Terima kasih kepada rakan-rakan dan semua yang telah mengundi dan menyokong saya. Saya berharap kalian semua akan meyokong dan sama-sama memperkasakan PERKASA. Sebarang masalah boleh menghubungi saya di emel ini. munirahidayu_perkasa@yahoo.com


BENDAHARI

Alhamdulillah thamk to all of you for giving me this chance, therefore, i take this opportunity to prove my ability and hopefully to help in developing PERKASA. additionally, i hope that students would participate in most of the activities so that our faculty can be one of the best! thank you again to all you people!

0 comments: