Have an account?

19 July 2010

PROGRAM RAMAH MESRA BERSAMA PELAJAR TAHUN 1 2010/2011

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera

Pada 18 Julai 2010,PERKASA ( Persatuan Mahasiswa Kejuruteraan Awam & Sumber Alam) telah mengadakan Program Ramah Mesra Bersama Pelajar Baru Tahun 1 2010/2011.Program ini diadakan adalah untuk Memberi pendedahan kepada mahasiswa/i baru tentang kehidupan di universiti dan cabaran yang akan mereka hadapi dalam jurusan kejuruteraan awam.Mengeratkan hubungan antara peneraju utama PERKASA dengan pelajar-pelajar baru yang mengambil jurusan kejuruteraan awam.Menerapkan kemahiran berinteraksi antara PERKASA dengan pelajar baru secara langsung tentang apa itu PERKASA, menerangkan tentang aktiviti-aktiviti yang telah di jalankan dan yang akan di jalankan.Selain itu,dapat memberi pengatahuan kepada mereka.

Antara aktiviti waktu pagi yang kami jalankan adalah senamrobik,poco-poco dan sukaneka. Kemudian pada waktu malam pula aktiviti suai kenal antara pelajar baru dengan Majlis Tertinggi , Exco PERKASA.antara intipati dalam program ini adalah mengajar pelajar baru cara menggunakan aplikasi STD,Blog PERKASA dan penggunaan i-Portal.

Terima kasih diatas kehadiran anda semua ke majlis ramah mesra ini..kami dari PERKASA sangat terhibur dengan anda semua..anda memang ‘sporting la’...Semoga anda semua dapat mengikuti aktiviti2 yang akan kami anjurkan nanti.. mari lah kita bersama “ MEMPERKASA KECEMERLANGAN KEMEGAHAN BERSAMA”






P/S = klo nak tgok gambar lagi.tgok kat gallery ek...


0 comments: