Have an account?

14 March 2010


MAJLIS PELANCARAN KELAB 1 MALAYSIA & TABUNG 1MALAYSIA UMP

Pada 12 Mac 2010 (Jumaat) yang lalu.Persatuan Mahasiswa Kejuruteraan Awam telah dijemput untuk menghadiri Majlis Pelancaran Kelab 1Malaysia & Tabung 1Malaysia UMP. Majlis pada malam itu telah dihadiri oleh Naib Canselor YH Prof Dato’ Dr Daing Nasir bin Ibrahim, Setiausaha Politik Perdana Menteri Malaysia dan setiap Kelab dan Persatuan di UMP.

Majlis dimulakan dengan nyanyian lagu negaraku.maju gemilang dan bacaan doa. Seterusnya ucapan YH Naib Canselor dan merasmikan tabung 1Malaysia.
Majlis Perasmiaan pada malam itu sangat meriah beserta dengan tayangan video.

Perasmian Tabung 1Malaysia


Setelah Majlis Perasmian selesai,penyerahan geran kepada setiap Kelab dan Persatuan diadakan. Penerimaan Penyerahan Geran itu telah diketuai YDP MPM UMP.Majlis diteruskan dengan Ceramah daripada Setiausaha Politik Perdana Menteri Malaysia.Ceramah tersebut banyak mempunyai input2 tentang 1Malaysia.Apa itu sebenarnya 1Malaysia.

Penyerahan Geran Kepada YDP MPM


Setelah majlis selesai.Setiap wakil Kelap dan Persatuan di minta untuk mengambil geran di bilik WDK 30.Geran tersebut hanya akan sah apabila presiden dan bendahari kelab dan persatuan hadir bersama.Alhamdulillah PERKASA dapat menjalankan tugasan dengan lancar pada malam itu.


Pengambilan borang geran
Penyerahan borang geran

0 comments: